ΚΑΛΑΜΑΤΑ  3 IOYNIOY 2019
      ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ                                                                
ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
    ΠΡΩΤ/ΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤ/ΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ                                     

Ταχ. Δ/νση: Διοικητήριο Π.Ε. Μεσσηνίας                                            
                      24100 – Καλαμάτα                                                                   
Τηλέφωνο– FAX: 2721361237
e-mail: enosisk@gmail.com

Την Τετάρτη 29 Μαΐου 2019 με πρωτοβουλία της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Καλαμάτας, πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο 1ο Ειδικό Δημοτικό Καλαμάτας για τα θέματα της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Στην συνάντηση παρευρέθηκαν γονείς και μέλη των Δ.Σ. της Ένωσης, του 1ου Ειδικού νηπιαγωγείου και Δημοτικού, του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Καλαμάτας, και του Συλλόγου Γονέων, Κηδ/νων & Φίλων ατόμων με αυτισμό και ΕΑ, "Η Αγία Σκέπη". 
Στη συζήτηση που έγινε αναδείχθηκαν τα σοβαρά και χρόνια προβλήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν οι γονείς των παιδιών με ειδικές ανάγκες. Οι γονείς ανέδειξαν ως βασικά ζητήματα την έλλειψη Βρεφονηπιακού και Παιδικού σταθμού για Α.μΕ.Α. στην Καλαμάτα, την έλλειψη  μεταλυκειακής δομής για την απασχόληση και συνέχιση της εκπαίδευσης των παιδιών, την αναγκαιότητα νέων κτιριακών δομών για νηπιαγωγείο και Δημοτικό. Ανάγκη για την εκπαίδευση και επιμόρφωση τόσο των γονέων όσο και των εκπαιδευτικών, σωστή λειτουργία τόσο των τμημάτων ένταξης όσο και της παράλληλης στήριξης των παιδιών που φοιτούν και στα γενικά σχολεία. Ανάγκη να λύνονται άμεσα ζητήματα από τον Δήμο όπως προσβασιμότητας και μεταφοράς των μαθητών. Επιπλέον στην συζήτηση δόθηκε έμφαση στην δαιδαλώδη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί προκειμένου το ειδικό σχολείο να μπορέσει να διαχειριστεί τις χορηγίες που του έχουν γίνει και που δεν του έχουν αποδοθεί ακόμα από το δήμο.   
            Η συνάντηση κατέληξε στην αναγκαιότητα συντονισμού και κοινής δράσης όλων των γονέων  τόσο για την ανάδειξη αλλά κυρίως για την διεκδίκηση λύσεων σε όλα τα ζητήματα που αφορούν τους γονείς και μαθητές.
             
Τα Δ.Σ.

Σχόλια